بهداشتی

ساخت وبلاگ

تاریخچه برند نئودرم

 برند نئودرم کار خود را در سال ۲۰۱۴ با شعار حس اطمینان در یک قطره آغاز کرد. هدف برند نئودرم ارائه محصولات تخصصی بهداشتی و مراقبت از پوست و مو می‌باشد. این برند در تولید محصولات خود از فرمولاسیون‌های تخصصی استفاده می‌کند و همچنین مواد اولیه محصولات خود را از بهترین و معتبرترین شرکت‌های بین‌المللی تهیه می‌نماید. محصولات این برند را می‌توان در بازار کشورهای مختلف مشاهده کرد.

 محصولات برند نئودرم

 این برند نوپا به‌تازگی وارد این عرصه شده و دست به تولید انواع محصولات مراقبت پوست و مو زده است. محصولات مختلف برند نئودرم، تنوع و کیفیت بالایی داشته و طرفداران زیادی برای خود جذب کرده است. برند نئودرم برای هر نوع پوست و مو، محصول مجزایی طراحی و به بازار عرضه می‌کند. ازجمله محصولات پرطرفدار برند نئودرم می‌توان به محصولاتی مثل آبرسان، لوسیون مو، شامپو، ژل شست و شوی صورت، میسلار واتر و غیره اشاره کرد.

 آبرسان نئودرم

 آبرسان برند نئودرم ازجمله آبرسان و مرطوب کننده‌های بسیار قوی موجود در بازار است که مناسب پوست‌های خشک و معمولی می‌باشد. این آبرسان به‌سرعت جذب پوست می‌شود و در طول روز احساس خوشایندی برای پوستتان به ارمغان می‌آورد. ازجمله موادی که در تولید این محصول استفاده می‌شود می‌توان به هیالورونیک، ویتامین E و ویتامین B5 اشاره کرد. در صورت استفاده از آبرسان نئودرم، رطوبت پوستتان افزایش‌یافته و ساختار پوستتان محکم‌تر می‌شود.

لوسیون مو

 لوسیون موی نئودرم برای پوست‌های خشک و نرمال طراحی‌شده است. در تهیه این محصول از روغن آرگان که دارای ویتامین آ، ویتامین ث، ویتامین ای، امگا ۶، امگا ۹ و آنتی‌اکسیدان است، استفاده می‌شود. لوسیون موی نئودرم علاوه بر داشتن خاصیت ضدالتهابی، پوست را به‌صورت عمیق مرطوب کرده و در ترمیم‌کنندگی پوست نقش بسزایی را ایفا می‌کند. همچنین با استفاده از این محصول می‌توان پوست خود را هیدراته کرد و از تبخیر آب درون آن جلوگیری نمود. با خرید و استفاده از لوسیون موی نئودرم، می‌توانید حس شادابی و نشاط را به پوست خود ببخشید‌.

 شامپو نئودرم

 شامپو نئودرم یکی از بهترین محصولات برند نئودرم به‌حساب می‌آید. این محصول تمیزکننده، تقویت‌کننده و ترمیم‌کننده بسیار خوبی برای موی سر می‌باشد. در تهیه شامپو نئودرم از آنتی‌اکسیدان، سرامید، پروبیوتیک ها، روغن آرگان و ویتامین c استفاده‌شده است. با استفاده از این محصول می‌توانید وز شدن موهای خود را از بین ببرید.

ژل شستشوی صورت

 ژل شستشوی صورت نئودرم برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب می‌باشد. با استفاده از این محصول می‌توان آلودگی‌های پوست را از بین برده و فرصتی جهت تنفس به پوست داد. ژل شستشوی صورت نئودرم جایگزینی بسیار مناسب برای صابون‌ها می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید استفاده از صابون پوست را خشک می‌کند. این محصول مقدار چربی پوست را کنترل کرده و مانع از پر شدن منافذ پوستی می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که ژل شستشوی صورت نئودرم فاقد پارابن و صابون است.

 کرم دور چشم نئودرم

 با خرید کرم دور چشم نئودرم و استفاده از‌ آن وضعیت گردش خون مویرگی اطراف چشم را بهبود می‌بخشید. عضله ناحیه پوست دور چشم افراد در طول روز چندین و چند بار باز و بسته‌شده و با نگاه کردن به محیط‌های مختلف، به‌صورت مداوم در حال حرکت است. به همین سبب برای تمامی افراد توصیه می‌شود تا هنگام خواب از کرم دور چشم استفاده نمایند. کرم دور چشم نئودرم جذب سریعی داشته و علاوه بر مستحکم کردن پوست، منجر به لطافت آن نیز می‌شود.

 میسلار واتر نئودرم

 این محصول کیفیت فوق‌العاده بالایی داشته و مناسب انواع پوست می‌باشد. میسلار واتر نئودرم قادر به پاک کردن آرایش‌های برپایه آب و برپایه روغن بوده و همچنین آلودگی‌ها و کثیفی‌های پوست صورت را به‌آسانی از بین می‌برد. در ترکیبات این محصول از عصاره گل رز نیز استفاده می‌شود که در رطوبت رسانی به پوست نقش بسزایی ایفا می‌کند. با استفاده از میسلار واتر می‌توانید در طول روز آلودگی‌ها و آرایش‌های صورت خود را پاک‌کنید.

سرم موی آرگان نئودرم

 سرم موی آرگان نئودرم محصول مراقبتی بسیار مناسبی جهت از بین بردن وز های مو می‌باشد. در ترکیبات این سرم مو از آرگان و سرامید استفاده‌شده است که این دو ماده باعث تغذیه سریع موها می‌شوند. سرم موی آرگان نئودرم محافظ بسیار نازکی برای هر تار مو به وجود آورده و علاوه بر براق کردن آن‌ها سبب لطافت و شادابی آن‌ها نیز می‌شود. افرادی که قصد رفع موخوره و ترمیم یا تقویت موهای آسیب‌دیده خود را دارند، می‌توانند به‌صورت مکرر از سرم موی آرگان نئودرم استفاده کرده و در مدت‌زمان کم نتیجه بگیرند.

 ماسک موی نئودرم

 ازجمله ویژگی‌های ماسک‌موی نئودرم می‌توان به برطرف‌کنندگی وز مو، بازسازی مو، احیاکنندگی مو و براق‌کنندگی مو اشاره کرد. ماسک موی نئودرم، محصولی است که با استفاده از آن می‌توانید مویی مستحکم و انعطاف‌پذیر داشته باشید. برخی از بانوان جهت درمان موخوره خود از ماسک موی نئودرم استفاده می‌کنند. همچنین برخی از افراد برای مقاوم کردن ساقه موی خود از ماسک‌‌مو درمان استفاده می‌نمایند. این محصول برای افرادی که دارای موهای خشک و آسیب‌دیده می‌باشند، مناسب است.

انواع ضد تعریق

محصولات ضد تعریق در انواع و اقسام گوناگونی طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. برند نئودرم دست به تولید انواع مختلف محصولات ضد تعریق مردانه و زنانه زده است. محصولات ضد تعریق این برند ماندگاری بسیار بالایی داشته و بوی بد بدن را به‌صورت کامل از بین می‌برند. در تولید ضد تعریف‌های نئودرم از پارابن و آلومینیوم استفاده‌نشده و کوچک‌ترین حساسیتی برای افراد به وجود نمی‌آورند. همچنین با استفاده از ضد تعریق‌های نئودرم از به وجود آمدن بیماری‌های قارچی و پوستی جلوگیری می‌کنید.

بالم لب

 اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که دائماً لب‌هایتان خشک می‌باشد، توصیه می‌کنیم از بالم لب نئودرم استفاده کنید. در تولید این محصول از مواد طبیعی و مفید استفاده‌شده است و به همین سبب حساسیتی برای لب‌هایتان به وجود نخواهد آورد. با استفاده از بالم لب نئودرم می‌توانید علاوه بر آبرسانی کردن، در بهبود وضعیت لب‌هایتان مؤثر واقع شوید. آلوئه ورا ازجمله موادی است که در تولید این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد. آلوئه ورا ازجمله قوی‌ترین آبرسان های طبیعی موجود به‌حساب می‌آید. ازجمله ویژگی‌های بالم لب می‌توان به بهبود خشکی و زبری لب، تأمین رطوبت و نرمی لب، جلوگیری از پوسته‌پوسته شدن لب و ترمیم خشکی و آسیب لب اشاره کرد.

 
بهداشتی ...
ما را در سایت بهداشتی دنبال می کنید

برچسب : نئودرم, نویسنده : behdashtiseo2021 monakamrani بازدید : 209 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 20:56